sunnuntai 29. syyskuuta 2013

outfit





Anteeksi et en oo kerenny nyt postailla pitkään aikaan. Mut aloitin tossa syksyllä lukiossa ja nyt on ensimmäinen koe viikko.:/(apuaa)kolme koetta ensviikolla ja sit torstai on onneks vapaa mut silti pitää käyttää nää viikoloput kirjaa tuijottaen...tätä lukioelämää!<3 oon kyllä tressannu tosi paljon ku tosi epävarma fiilis noista lukion kokeista mut saa ny nähä mite menee:). Tässä postauksessa mä ajattelin näyttää vähän vanhoja kuvia kesältä ja vähä millasta asuu oon käyttäny. Eli toi violetti peblum on bik bokista ja ihan mustat dr.denimit:) Mut eipä mulla oikee muuta lähen tekee vähä välipalaa ja sit jatkan hissan lukemista. Hyvää alkuviikkoo kaikille ja jos tykkäsitte ni jättäkää kommentii ja liittykää lukijaks!:) 

6 kommenttia:

Kiia kirjoitti...

Kiva asu! Oon itekki ettinyt tollasta peblum paitaa, mut vielä en oo täydellistä löytänyt! Ja toi koru sopii hyvin ton paidan kanssa :)

Kaika kirjoitti...

Täydellisen värinen paita :)

Kiinostaisiko sinua aloittaa toistemme blogien seuraaminen?

http://kaika85.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

Kiia: oii kiitti!:) joo mulla on kertyny pari peblumii kaappiin ja tykkään tosi paljon ton tyylisistä paijoista:) suosittelen!

Unknown kirjoitti...

marika loimulahti: kiitos!:) ja kuulostaa tosi kivalta:)

Anonyymi kirjoitti...

vai että alotit keväällä lukiossa :)

Unknown kirjoitti...

siis anteeksi aloitin syksyllä lukiossa:D